vrijdag 2 november 2012

Beijumskap (102)

De laatste tijd kom ik heel veel eenden tegen. Het kan aan mij liggen, dat ik erop let en dat ik ze daardoor overal zie. Deze witte eend viel op in een vijvertje in het westen van onze wijk. Het was er vrij donker en een zonnestraaltje viel precies op de eend. Ze wilde zelfs wel even voor me poseren. Op de achtergrond zie je haar man, meestal eisen mannelijke eenden met hun mooie kleuren de aandacht op, maar dit eendje heeft een man die het niet erg vindt dat z’n vrouw mooi is en de aandacht opeist!
De serie Beijumskap verschijnt iedere vrijdagavond op Beijumnieuws.

2 opmerkingen:

  1. Idd hier maar kweet niet hoeveel geld steken in het beschermen en gebieden aanleggen voor onze ljieppen, skriezen enzo, en daar worden ze de lucht uitgeschoten als ze gaan overwinteren. Belachelijk!!

    Tut Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm deze opmerking had ik toch echt bij de vorige foto geplaatst??

    BeantwoordenVerwijderen